למצוא את עצמך מחדש בפרשת דברים | שישי של חוכמה נשית 🌷

שלום נשים מופלאות!

אני רוצה לשתף אתכן בתובנות שמצאתי בפרשת השבוע – דברים, שנוגעות במה שאנו עוברות בתקופה המיוחדת הזו של גיל המעבר. אולי גם אתן תרגישו את אותה התחושה של חיבור ושייכות.

מעבר לגיל חדש – כמו בני ישראל במדבר 🐪

החוויה שלי את גיל המעבר היא ממש כמו מסע במדבר – תקופה של גילויים, אתגרים, ואפילו רגעים של בלבול. בפרשת דברים, משה מדבר אל בני ישראל ומכין אותם לכניסה לארץ המובטחת אחרי שנים במדבר. גם אני מרגישה שעברתי דרך ארוכה עד לנקודה הזו בחיי, והנה עכשיו אני עומדת בפני ארץ חדשה, מלאה בהזדמנויות, אבל גם באי וודאות.

כשהייתי צעירה יותר, הייתה לי תמונה ברורה של מה שאני רוצה להשיג בחיים. עבודה, משפחה, הצלחה. אבל עכשיו, כשהילדים גדלים ואני מתקרבת לפרק חדש, אני שואלת את עצמי: מה באמת חשוב לי? מה אני רוצה להשאיר אחרי?

תובנות מהעבר – לא לפחד להסתכל אחורה 💪🏼

ממש כמו משה שמספר מחדש את המסע של בני ישראל, אני מוצאת את עצמי לפעמים משחזרת רגעים מהחיים שלי. אני חושבת על כל ההישגים שלי, על הקשיים שעברתי ועל הלקחים שלמדתי. אני נזכרת בכל הפעמים שהתגברתי על פחדים, ופתאום אני מרגישה הרבה יותר חזקה ממה שחשבתי.

אתן בטח מכירות את זה – אנחנו כל כך עסוקות בנתינה לאחרים, בילדים, בקריירה, שאנחנו לפעמים שוכחות לעצור ולהוקיר את עצמנו על מה שהשגנו. עכשיו זה הזמן להיזכר בכל הכוחות שצברנו, ולדעת שאנחנו מוכנות לכל מה שיבוא.

התקדמות לעבר הלא נודע – עם אומץ בלב 💖

בני ישראל עמדו בפני קרקע לא נודעת, ארץ זבת חלב ודבש, והם חששו ממה שמצפה להם שם. יש ימים שאני מרגישה אותו הדבר – הגוף שלי משתנה, והעתיד שלי אולי נראה אחרת ממה שתכננתי. אבל אני מזכירה לעצמי שגם אי הוודאות מביאה איתה הזדמנויות חדשות.

למצוא את ההזדמנויות בכל אתגר ✨

גיל המעבר זה לא הסוף – זו רק ההתחלה של פרק חדש ומרגש. זה הזמן שלי לגלות מי אני באמת, מה אני רוצה להשיג, ואיך אני רוצה לחיות את החיים שלי. בדיוק כמו שבני ישראל עמדו בפתחו של עולם חדש, אני מרגישה שהזמן שלי הגיע לעשות דברים שמעולם לא העזתי.

מסר מעורר השראה 🌟

בואו נזכור שגיל המעבר זו תקופה של התחדשות והעצמה. התבוננו במסע שעברתם, הכינו את עצמכם לשינויים שבדרך, וזכרו שכל אתגר הוא גם הזדמנות לצמיחה. אתן לא לבד – אנחנו כאן ביחד, ולכל אחת מאיתנו יש את הכוח והחוסן להצליח ולפרוח. 💪🌸

שבת מבורכת לכולנו!
שלכן,

ענבל

Scroll to Top