המסע הדיגיטלי של סיגל

סיגל, יזמית מצליחה בת 55, תמיד הייתה ידועה ביכולתה לנהל מספר משימות במקביל ולהישאר ממוקדת תחת לחץ. אך לאחרונה, היא החלה להרגיש שמשהו השתנה. גלי חום פתאומיים היו מפריעים לה באמצע פגישות חשובות, ושינויים במצב הרוח היו משבשים את יכולת קבלת ההחלטות שלה.

"פתאום מצאתי את עצמי מאבדת את חוט המחשבה באמצע מצגת," נזכרה סיגל. "זה היה מפחיד ומתסכל. הרגשתי שאני מאבדת שליטה על הדבר שהייתי הכי טובה בו – ניהול העסק שלי."

סיגל, שתמיד הייתה חובבת טכנולוגיה, החליטה לפנות לעולם הדיגיטלי בחיפוש אחר פתרונות. היא גילתה אפליקציה למעקב אחר סימפטומים של גיל המעבר והחליטה לנסות אותה.

"בהתחלה הרגשתי מוזר לתעד כל גל חום וכל שינוי במצב הרוח," אמרה סיגל. "אבל אחרי כמה שבועות, התחלתי לראות דפוסים מעניינים."

האפליקציה אפשרה לסיגל לזהות טריגרים ספציפיים לתסמינים שלה. היא גילתה שגלי החום היו חמורים יותר אחרי ארוחות עתירות פחמימות, ושמצב הרוח שלה נטה להשתנות בשעות מסוימות ביום.

עם המידע הזה, סיגל החלה לעשות שינויים קטנים אך משמעותיים בשגרה היומית שלה. היא שינתה את התזונה שלה, הפחיתה פחמימות ורמות הסוכר בדם שלה והוסיפה יותר חלבון וירקות לארוחות שלה. היא גם התחילה לתזמן פגישות חשובות לשעות שבהן הרגישה במיטבה.

אחד השינויים המשמעותיים ביותר היה הכנסת הפסקות קצרות ותכופות ליום העבודה שלה. "קבעתי לעצמי התראות בטלפון כל שעה," הסבירה סיגל. "כשההתראה מצלצלת, אני עוצרת למספר דקות, נושמת עמוק, ואולי אפילו עושה מתיחות קצרות."

הפסקות אלו אפשרו לסיגל להישאר ממוקדת ורגועה לאורך היום. היא גילתה שהן גם עזרו לה להתמודד טוב יותר עם גלי החום כשהם הופיעו.

סיגל גם החלה להשתמש באפליקציית מדיטציה כדי לעזור לה להירגע ברגעים של מתח. "חמש דקות של מדיטציה מודרכת יכולות לעשות פלאים," אמרה. "זה עוזר לי להתמקד מחדש ולהרגיע את הנפש שלי."

עם הזמן, סיגל הרגישה שהיא משיגה מחדש שליטה על חייה המקצועיים. הפרודוקטיביות שלה השתפרה, והיא הצליחה לנהל את העסק שלה ביעילות רבה יותר.

מעבר לשיפור בעבודה, סיגל גילתה שהגישה הדיגיטלית שלה לניהול תסמיני גיל המעבר השפיעה לטובה גם על חייה האישיים. היא הרגישה יותר מאוזנת, פחות מתוחה, ויכלה ליהנות יותר מהזמן עם משפחתה וחבריה.

"גיל המעבר הוא אתגר, אבל הוא מלמד אותי להקשיב לגוף שלי ולתת עדיפות לבריאות שלי," אמרה סיגל. "עכשיו אני מרגישה שאני מנהלת את גיל המעבר, במקום שהוא ינהל אותי."

סיפורה של סיגל מדגים כיצד שילוב של טכנולוגיה, מודעות עצמית ושינויים קטנים בשגרה היומית יכול לעזור בניהול תסמיני גיל המעבר. הוא מראה שעם הגישה הנכונה, נשים יכולות לא רק להתמודד עם האתגרים של גיל המעבר, אלא גם לשגשג ולהצליח במהלכו.

מה דעתך?  האם היית נעזרת באפליקציה ייעודית לגיל המעבר? מוזמנת לכתוב לי דרך דף צרי קשר.

שלך,
ענבל

Scroll to Top